Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
Scania-Vabis 68 (1947)

Scania-Vabis 68 met carrosserie van Verheul. Bouwjaar 1947 op de markt in Oldenzaal.

Scania-Vabis nr. 61 (1947)

Scania-Vabis nr. 61 met carrosserie van Hagglund. Bouwjaar 1947. Uit dienst 1961.

Ford bus 56 (1948)

Deze bus heeft de twijfelachtige eer om zich als laatste Ford bus te benoemen in dienst bij de TET. 1955 afvoer. Ze hadden te dure benzine motoren.

Ford nr. 53 (1948)

Ford met carrosserie van Jongerius Utrecht. Bouwjaar 1948. Opname: Pathmossingel Enschede 1950.

Ford nr. 55 (1948)

Ford nr. 55 (cab over engine). TET bus 55 met kenteken NF-99-81. met carrosserie van Jongerius (Utrecht). Bouwjaar 1948. Uit dienst 1955.

Ford schoolbussen 3 (1948)

Ford bus bij de Tuindorp vijver in Hengelo

Guy Arab (1948)

Guy Arab met Verheul carr. uit de serie 82 tm 84 uit 1948, 1 van deze bussen werd in 1953 verbouwd. De achterkant is van Verheul en het front is van Hondebrink.

Guy-Arab bus 84 (1948)

Guy-Arab bus 84 met carrosserie van Verheul. Dienstbus Almelo-Glanerbrug op de weg Borne-Hengelo. Opname verm. 1949

Interieur Guy-Arab (1948)

Interieur Guy-Arab. Nummer van de bus is onbekend.

Kromhout 1 (1948)

Kromhout B6-VB2 Nr. 1 met carrosserie van Verheul. In 1956 vernummerd tot 101.

Kromhout 1 (1948)

Kromhout B6VB2 nr. 1 met carrosserie van Verheul.

Kromhout chassis (1948)

Kromhout chassis bij Verheul voor opbouw.

Kromhout nr. 2 (1948)

Kromhout nr. 2 met Kenteken E-51548. Kromhout met carrosserie van Verheul. Bouwjaar 1948. Opname voor station NS Enschede in de jaren 50.

Kromhout nr. 2 (2 (1948)

Kromhout nr. 2 met carrosserie van Verheul. Opname 1955 op de lijn Glanerbrug-Almelo.

Kromhout onderweg (1948)

Kromhout met carrosserie van Verheul. Opname Bornesestraat nabij de electrisiteits-centrale in Hengelo.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]