Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
Een Krupp bij Station SS (1930)

Een Krupp op de Parkweg met zicht in de tunnel onder het station Enschede

Renault 218 (1930)

Renault 218 met carrosserie van Van der Wijngaard. De TET heeft 3 Renault bussen in dienst gehad. Deze 218, was overgenomen van van de TAD. Daar reed hij onder nummer nr. 18. In dienst 1930. Verkocht in 1935.

Renault bus 212 (1930)

Renault bus 212 (1930) Renault bus van de TAD tijdens de proefrit i.v.m. de overname van 2 bussen, door de TET, waar ze de nrs. 212 en 218 kregen.

Bus 17 De Dion Bouton (1933)

Bus 17 De Dion Bouton met een carrosserie van Werkspoor. Uit dienst in 1949.

Bus 17 De Dion Bouton (1933)

Met een carrosserie van Werkspoor. Type LU. Op het van Loenshof. Uit dienst 1949.

Krupp bus 1 (1933)

Krupp bus 1 met carrosserie Werkspoor. Bouwjaar 1933. Uit dienst 1948.

Krupp met carr. Werkspoor (1933)

Lijn D Krupp met carrosserie van Werkspoor. Bouwjaar 1933. Uit dienst 1948. Opname naast het stadhuis te Enschede.

Krupp serie 1-3 (1933)

Krupp met een carrosserie van Werkspoor. Deze bussen overleefden de oorlog. Uit dienst in 1948.

Indiana serie 4-5 (1935)

Serie van 2 bussen van Indiana met een carrosserie van Verheul en dieselmotor van Kromhout. Uit dienst in 1947.

Bus 6 (1) Kromhout (1936)

Nieuwe kromhout nr. 6 met een carrosserie van Verheul. Deze bus kreeg in 1951 een nieuwe carrosserie van Hondebrink uit Almelo. Na 22 jaar trouwe dienst afgevoerd in 1958.

Bus 6 (2) Kromhout (1936)

Kromhout bus 6 met een carrosserie van Hondebrink uit 1951 (oorspronkelijk van Verheul). Bouwjaar 1936. (zie foto boven). Op de foto komt de bus uit de Van der Capellenstraat, hoek Boddenkampstraat Enschede om de stalling in te rijden . Foto: Simon de Raadt 1958.

Bus 6 (3) Kromhout (1936)

Kromhout bus 6 met een carrosserie van Hondebrink uit 1951. (zie bovenstaande foto). Foto genomen bij de stalling aan de Boddenkampstraat enschede door Simon de Raadt 1958.

Krupp nr. 7 (1936)

Krupp met een carrosserie van Werkspoor. deze bus is in 1941 gevorderd door de Duitsers en kwam niet meer terug.

Trambus (1936)

1936 Het semi overheidsbedrijf, de NV Twentsche Electrische Tramwegmaatschappij, breidde haar wagenpark uit met een zgn. trambus. Foto voor de ingang Stadhuis Enschede.

Bus 4 Indiana (1937)

Bus 4 Indiana met carrosserie van Verheul betrokken bij aanrijding met een vrachtwagen

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]