|
Dashboard van de Bedford bus.
|
|
|
Ford Bus 40 met carrosserie van Wayne. Dit waren noodbussen. Ze werden ingezet op de stadsdienst. De TET kreeg er een 20 tal van na de oorlog. Foto stadsdienst Hengelo.
|
|
|
Bus 3 Scania Vabis ex 63. Met carrosserie van H�gglunds. Deze bus kreeg zijn 2e carrosserie van Hondebrink in 1954. In 1961 verkocht aan Snel en Co. te Rotterdam.
|
|
|
Scania Vabis bus 3 ex 63 in zijn laatste jaren.
|
|
|
Bus 62 bij de grote kerk in Oldenzaal. Foto 1954 nog met provincie kenteken en nieuwe carrosserie van Hondebrink. Daarvoor van H�gglund.
|
|
|
Bus 62 achterzijde. foto: bij de grote kerk in Oldenzaal. Foto 1954
|
|
|
Bus 62 na een nieuwe carrosserie van Hondebrink Almelo in 1954, bij het Wilhelminaflat in de Stadsmatenstraat te Enschede.
|
|
|
Bus 62 bij de Lonnekermolen. Foto: 1954.
|
|
|
Foto van het nieuwe interieur in 1954.
|
|
|
Scania -Vabis.
|
|
|
Dezelfde bus als hierboven. Nu vernummerd in 164. D.w.z. dat de bus zich in zijn nadagen bevond. De bus kreeg in de loop van de tijd wel een andere grill.
|
|
|
Daf 30 met carrosserie van Verheul en een uitschuifbare motor, in de werkplaats Boddenkampstraat.
|
|
|
In verband met ruimtegebrek, moesten deze Ford bussen buiten gestald worden. Rechts garage Spoordijkstraat Enschede.
|
|
|
Ford schoolbussen met carrosserie van Wayne (U.S.A.) Bouwjaar 1947. De TET kreeg er een 20 tal van.Genummerd 31 tm 50.
|
|
|
De eerste stadsbussen in Hengelo.
|
|