Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
Bedford 29 2 (1946)

Dashboard van de Bedford bus.

Ford Bus 40 (1946)

Ford Bus 40 met carrosserie van Wayne. Dit waren noodbussen. Ze werden ingezet op de stadsdienst. De TET kreeg er een 20 tal van na de oorlog. Foto stadsdienst Hengelo.

Bus 3 Scania Vabis 1 (1947)

Bus 3 Scania Vabis ex 63. Met carrosserie van H�gglunds. Deze bus kreeg zijn 2e carrosserie van Hondebrink in 1954. In 1961 verkocht aan Snel en Co. te Rotterdam.

Bus 3 Scania Vabis 2 (1947)

Scania Vabis bus 3 ex 63 in zijn laatste jaren.

Bus 62 1 Scania-Vabis (1947)

Bus 62 bij de grote kerk in Oldenzaal. Foto 1954 nog met provincie kenteken en nieuwe carrosserie van Hondebrink. Daarvoor van H�gglund.

Bus 62 2 Scania-Vabis (1947)

Bus 62 achterzijde. foto: bij de grote kerk in Oldenzaal. Foto 1954

Bus 62 3 Scania-Vabis (1947)

Bus 62 na een nieuwe carrosserie van Hondebrink Almelo in 1954, bij het Wilhelminaflat in de Stadsmatenstraat te Enschede.

Bus 62 4 Scania-Vabis (1947)

Bus 62 bij de Lonnekermolen. Foto: 1954.

Bus 62 5 interieur (1947)

Foto van het nieuwe interieur in 1954.

Bus 64 1 (1947)

Scania -Vabis.

Bus 64 2 (1947)

Dezelfde bus als hierboven. Nu vernummerd in 164. D.w.z. dat de bus zich in zijn nadagen bevond. De bus kreeg in de loop van de tijd wel een andere grill.

Daf 30 (1947)

Daf 30 met carrosserie van Verheul en een uitschuifbare motor, in de werkplaats Boddenkampstraat.

Ford bussen in de Spoordijkstraat (1947)

In verband met ruimtegebrek, moesten deze Ford bussen buiten gestald worden. Rechts garage Spoordijkstraat Enschede.

Ford schoolbussen (1947)

Ford schoolbussen met carrosserie van Wayne (U.S.A.) Bouwjaar 1947. De TET kreeg er een 20 tal van.Genummerd 31 tm 50.

Ford Schoolbussen 2 (1947)

De eerste stadsbussen in Hengelo.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]