Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
(1957)

Bus 38 Scania-Vabis met carrosserie van Den Oudsten van bouwjaar 1956 op het kruispunt van Loenshof- CF Klaarstraat. Bron: We Love Enschede.

Bus 73 (1957)

Bus 73 is in 1957 verkocht aan Van Eldik in Gouda als nummer 3 en is daarna gesloopt

Bus 10 (1) (1957)

Scania Vabis met carrosserie van Hondebrink. In de nieuwe Cebuto kleuren voor de stalling Enschede. Uit dienst 1970. Foto: G. Gunnink 1967.

Bus 10 (2) (1957)

In de nieuwe Cebuto kleuren.

Bus 10 (3) (1957)

Achterzijde bus 10.

Bus 8 (1) (1957)

Bus 8 een Scania Vabis met carrosserie van Hondebrink. Foto genomen in 1966 door Gerrit Gunnink.

Bus 8 (2) (1957)

Scania Vabis Hondebrink. In de nieuwe Cebuto kleuren. Station Almelo, als versterkingsbus naar Westerhaar.

Bus 8 3 Scania-Vabis (1957)

Bus 8 3 Scania-Vabis met een carrosserie van Hondebrink. 45 persoons toerwagen, bouwjaar 1957. Logo zonder paard. Afgevoerd 1970. Opname 22 Juni 1968 te Hellendoorn. ingezonden door G. Gunnink Nunspeet.

Bus 8 4 (1957)

Bus 8 Foto genomen door Simon de Raadt in Rotterdam.

Interieur Tourwagens (1957)

Interieur van de tourwagens uit de serie 8-9-10 Scania-Vabis van het bouwjaar 1957.

Nieuw interieur Scania 67 en 68 (1957)

Scania 67 en 68. Nieuw interieur ingebouwd door Hondebrink in Almelo.

Scania - Vabis Bus 64 (1957)

Bus 64 Scania - Vabis Verheul.

Scania - Vabis bus 66 (1957)

Bus 66 Scania-Vabis BF 252-B met een carrosserie van Verheul. Bouwjaar 1957. Afgevoerd in1969. Opname, stationsplein Enschede op 2 Juli 1966. ingezonden door G. Gunnink Nunspeet.

Scania - Vabis Bus 70 2 (1957)

Bus 70 Scania - Vabis met een carrosserie van Verheul in de nieuwe kleur rood. Foto genomen op het busstation in Almelo door Ben Hummels.

Scania-Vabis 65 (1957)

Scania-Vabis 65 met carrosserie van Verheul. Kenteken SB-84-34.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]