Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]
AEC nr.81 (1958)

AEC nr.81 met carrosserie van Verheul. Bouwjaar 1958.

Bedford bus 123 (1958)

De ex WATO bus 23, een Bedford type SB1 met een carrosserie van Smit Appingedam werd in 1965 vernummerd in TET 123. Eerst nog in oude kleurstelling, later in het TET rood. Foto: Cees de Koning..

Scania - Vabis bus 71 (1958)

Scania - Vabis bus 71 met een carrosserie van Verheul. Bouwjaar 1958. Opname Busstation Hengelo. Foto: E.v. Marle.

Scania-Vabis bus 73 (1958)

Scania-Vabis bus 73 Foto: Herman t Hoogerhuis op Amsterdam CS. Amsterdam.

Scania-Vabis nr. 72 (1958)

Scania-Vabis nr. 72 met carrosserie Verheul bouwjaar 1958 Opname schoolzwemmen Opname 1970.

TET bus 9 (1959)

TET bus 9 voor het hoofdkantoor aan het Stationsplein in Enschede

Bus 119 (1960)

Bus 119 Daf - Hainje UB-39-33, door overname van de WATO, bij de T.E.T. in gebruik genomen. Opname 1975 voor depot-garage Nijverdal.

Bus 12 Daf TB160 (1960)

Bus 12 Daf TB160 met een carrosserie van Verheul. Uit dienst in 1974. verkocht als winkelwagen. Foto genomen op het station Almelo.

Bus 122 (1960)

Bus 122 Ex Wato 22 Daf B1300 met een carrosserie van Lansen. In 1975 verkocht aan van der Broeke in Wierden. Foto genomen op het busstation in Arnhem op 6 juli 1967 door G. Gunnink Nunspeet.

Bus 124 1 (1960)

Bus 124. Bedford met een carrosserie van Smit Appingendam. op het Station Almelo. Foto: Harry Wind 1966.

Bus 124 2 (1960)

Bus 124 op het station in Almelo. Foto: Harry Wind in 1966.

Bus 124 3 (1960)

Achterzijde Bus 124. Foto: Harry Wind.

Bus 125 Opel Blitz (1960)

Bus 125 Opel Blitz met een carrosserie van Lansen. Ex Wato 25. Door de TET overgenomen in 1965. Verkocht in 1971 aan Boers. Foto: Harry Wind.

Bus 56 op tour (1960)

Bus 56 onderweg met een dagtocht.

Bus 63 op tour (1960)

Bus 63 tijdens een stop ergens in Duitsland.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25]