Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]
Garage Nijverdal (2) (1965)

Het bord van de WATO staat er nog na de overname door de TET. Thans is het een caravan stalling.

reinigen werkput (1965)

Monteur Kuper bij het reinigen van een werkput

Tankstation Boddenkampstraat (1965)

Chauffeur Gerrit ter Weele tankt zijn bus af.

Chauffeurslokaal Boddenkampstraat (1967)

Chauffeur ter Welle bij het opmaken ven de afrekening. Achter hem naast de kapstok, de deur naar de ruimte voor conductrices.

Wagenwassen (1967)

Chuaffeur Kamphuis heeft C dienst (Wagenwassen).

Schilderswerkplaats Enschede (1968)

Dhr. Schepers bezig met het natschuren van een bus.

Wasgelegenheid (1969)

Wasgelegenheid in de werkplaats aan de Boddenkampstraat. Rechts vooraan, storingsmonteur Bennie Wiggers.

Dienstleiding Almelo (1972)

Depot chef J. Koers in zijn kantoor in de garage Hazelaarstraat.

Afrekendienst Almelo (1975)

Achter het loket, depotchef J. Koers. V.l.n.r. chf. Boerman en chf. Jimmimk die later promofeerde tot assistent rayonmanager. Enschede.

Garage Hazelaarstraat Almelo (1) (1975)

Garage Hazelaarstraat Almelo met een Stadsbus (Daf-Verheul) en Streekbus (Daf-Van Hool).

Garage Hazelaarstraat Almelo (2) (1975)

Blik in de werkplaats.

Garage Hazelaarstraat Almelo 3 (1975)

Met Daf- Van Hool 65 en Volvo-Hainje 46. De man op de rug gezien is, Co Smit, controleur Almelo.

Kantoor werkplaats Enschede (1975)

Chef Anton Bakker in gesprek met een monteur.

Reisbureau Wato (1975)

Mej. Henny ten Hartog werkzaam op het bij kantoor TET- WATO te Nijverdal.

Restauratie Station Enschede (1975)

Restauratie op het oude busstation voor streekbussen in Enschede. Hier was ook een kantoortje voor de stationschef van de TET en de GTW.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]