Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]
Vuurwerkramp (5) (2000)

Het kantoor exploitatie was ook zwaar getroffen door de explosie.

Vuurwerkramp (6) (2000)

E�n van de vele hekken die beschadigd werden door rondvliegende brokken beton.

Begin van het Einde (1) (2009)

De servicewagen haalt de laatste spulletjes op voordat het slopen begint. Foto: John ter Riet.

Begin van het Einde (2) (2009)

Een laatste blik in de servicestraat. Foto: John ter Riet.

Begin van het Einde (3) (2009)

De sloop is begonnen. Foto: John ter Riet.

Einde TET tijdperk (1) (2009)

Sloop Gebouwen. Zijkant kantoor Kottendijk, rechts is de stalling nog net te zien. Foto: Fons Pieper.

Einde TET tijdperk (2) (2009)

Sloop deel van het kantoor aan de kottendijk. Foto: Fons Pieper.

Einde TET tijdperk (3) (2009)

Sloop gebouwen. Blik op de werkzaamheden. Foto: Fons Pieper.

Einde TET tijdperk (4) (2009)

Sloop gebouwen. Kunstwerk wat in 1984 bij de opening is geplaatst. Foto Fons Pieper.

Einde TET tijdperk (5) (2009)

Sloop Gebouwen. rechts is nog een deel te zien van de kleedruimte voor de heren. Foto Fons Pieper

Einde TET tijdperk (6) (2009)

Sloop Gebouwen. Blik vanuit de voormalge receptie naar buiten. Foto Fons Pieper.

Einde TET tijdperk (7) (2009)

Sloop Gebouwen De eens zo trotse tankstraten tonen een trieste aanblik. Foto Fons Pieper.

Einde TET tijdperk (8) (2009)

Sloop Gebouwen. De Stalling Boddenkampstraat. Foto Fons Pieper.

Einde TET tijdperk (9) (2009)

Sloop Gebouwen. Dit was de ingang aan de Boddenkamstraat.Foto Fons Pieper.

Einde TET tijdperk (9.1) (2009)

Sloop Gebouwen. Dit was de stalling aan de Kottendijk. Foto Fons Pieper.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]