|
De nieuwe werkplaats had allemaal hefbruggen. Er was nog 1 werkput bij remtestbank.
|
|
|
De balie van het onderdelenmagazijn aan de Kottendijk. Op de foto, Johan v. Voorst.
|
|
|
Ruimte waar de motoren werden gereviseerd.
|
|
|
Komst van de serie 1-10 en vertrek serie 201-210.
|
|
|
Gedenksteen nieuwbouw stalling Nijverdal. Links Wethouder Bonthuis en rechts adj. Directeur P. Jannink.
|
|
|
Directeur v.d Zijl houd een toespraak tijdens de opening.
|
|
|
Nieuwe stalling Nijverdal. In gebruik genomen op 2 December 1987. Momenteel niet meer in gebruik. Bussen staan nu in garage Almelo.
|
|
|
De maatschappijen in de T.E.T. Groep. Op de foto enkele stagiaires van verschillende afdelingen op kantoor voor het bord van de TET groep.
|
|
|
Chauffeurs verblijf Busstation Almelo. v.l.n.r. Chf. Schefmann, Kamp en Jonker.
|
|
|
Chauffeursverblijf Station Hengelo. Chauffeur Davids en een chauffeur van de OAD hebben gezamenlijk pauze.
|
|
|
Stadsbus op de brug voor het vervangen van de remmen.
|
|
|
De koffieshop met daarnaast de ruimte voor chauffeurs. In het gebouw op de achtergrond zou later een nieuwe ruimte komen voor chauffeurs en wachtruimte met kaartverkoop voor de passagiers. Op de foto ex ONOG bus 246.
|
|
|
Monteurs worden tijdens de lunchpauze bediend door kantinejuffrouw Hannelore Slag, in de kantine aan de Kottendijk te Enschede.
|
|
|
De TAD verhuist naar de gebouwen van de TET. Kantoorpersoneel van de TAD poseert naast de bus op de buitenparkeerplaats van de TET.
|
|
|
Chef monteur Olde Bolhaar van de Tad na de verhuizing naar de TET garage. Rechts van hem staat TET monteur Hans Cameron.
|
|