Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]
Aanrijding met TET bus 2 (1939)

De aanrijding gezien van de andere kant.

Agelerbrug (1939)

Landelijk tafereel. Bus bij de Agelerbrug tussen Ootmarsum en Weerselo.

Bevestiging aanstelling (1940)

Bevestiging aanstelling J.C. Sanders. Deze brief had hij nodig voor de pensioenraad i.v.m. zijn pensionering in 1967.

Bussen op houtgas (1940)

Bussen op houtgas. Krantartikel van 2 okt 1940.

Persoonsbewijs chauffeur Lakerink (1941)

Persoonsbewijs uit de oorlogsjaren van Chauffeur Monteur Hermannus Johannes Lakerink. Meer informatie over Hermanus zie rubriek "Personeel" pagina 1, jaar 1930.

1e Feestavond PV Pegasus (1945)

Uitnodiging 1e Feestavond PV Pegasus. De eerste uitnodiging was voor directeur van Vugt.

Bouwverklaring Ford (1947)

Bouwverklaring Ford bus 51 door Ford automobielfabiek.

Reclamefolder TET (1947)

Reclamefolder Ga met de bus.

40 jaar T.E.T. 1 (1948)

Bussen 61 en 62 Scania-Vabis met Hagglund carr. Bus 73 met Verheul carr., Jeep servicewagen en directieauto. Opname, voor de remise Spoordijkstraat die helemaal versierd was.

40 jaar T.E.T. 2 (1948)

Versierde bussen, i.v.m. 40 jarig jubileum van de TET in 1948.

40 jaar T.E.T. 3 (1948)

Schoolkinderen kregen een gratis rondrit i.v.m. het 40 jarig jubileum van de TET. Opname 1948.

40 jaar T.E.T. 4 (1948)

TET chfauffeur in vrachtwagen van de gemeente Enschede vol met bloemen en planten die over waren in het Volkspark, voor het versieren van de garage en de bussen.

40 jaar T.E.T. 5 (1948)

Kado personeel bij het 40 jaar bestaan van de TET. Het kunstwerk hangt nog steeds aan de wand in het kantoor aan de Fortuinstraat.

Bus in Twents landschap (1948)

Mooie foto van een Kromhout in het Twentse landschap in de avondschemering.

Hengelo Beursstraat (1948)

Opname vanaf het busstation. De naderende bus is de Kromhout nr. 4, met carrosserie van Verheul uit de serie 1-4.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]