Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]
Groepsvervoer (1970)

TET bussen t.b.v. groepsvervoer scholieren op het van Heekplein te Enschede. De textielfabriek op de achtergrond is thans winkelcentrum De Klanderij.

Het drukste kruispunt van Enschede (1970)

Kruispunt Langestraat-Van Loenshof. Jarenlang was dit het drukste kruispunt waar het aantal passerende bussen het grootst was. Ongeveer 500 bussen per dag.

Het TET paard (1970)

Vanaf 1970 kreeg men dit paard ter gelegenheid van het 25 jarig lidmaatschap van de PV Pagasus.

Kruispunt De Graaf (1970)

Ook dit was een druk kuispunt. Thans is dit een voetgangersgebied.

Marktstraat Enschede (1970)

Alle stadsbussen reden tot 1981 door het stadscentrum over de oude Markt.

Oude Markt Enschede (1970)

Tot 1981 reden de stadsbussen nog over de oude markt, richting Van Loenshof en NS.

Infodag Hoofdkantoor (1974)

Chauffeur Chris Assink toont een poster van de oude GTW bus tijdens een infodag op het hoofdkantoor aan het Stationsplein in Enschede.

Massaal vervoer vliegfeest (1974)

Tijdens de open dag op vliegveld Twente werden duizenden mensen vervoerd vanuit heel Twente.

Nieuwe Stadsbussen voor Enschede (1975)

Presentatie van de nieuwe stadsbussen voor het stadhuis in Enschede. De man met baard was toen de wethouder van vervoer en mobiliteit.

Stadsbus in de Deurningerstraat (1977)

Nieuwe Volvo Stadsbus richting station bij de halte Boddenkampsingel. De huizen zijn later gesloopt voor nieuwbouw.

Uitstapje gehandicapte kinderen (1977)

Uitstapje gehandicapte kinderen Het Roesink aangeboden door personeel van de TET 13 April 1977.

Fietsrekken bij halte De Thij (1978)

Bushalte De Thij in Oldenzaal. Eerste plaats waar een proef werd genomen met fietsrekken bij de halte. Rechts, de VW sevicewagen van de T.E.T.

PietHeinstr 1 (1979)

Het pand Piet Heinstraat nr. 1 anno 1907, het voormalige woonhuis van fabrikant Ter Kuile, later ESV school, en in 1980 gerenoveerd, is een tijd bestand geweest als Hoofdkantoor TET.

Gulle Passagiere (1980)

Passagiere geeft 3000 gulden voor de personeelskas aan chauffeur Jan Wiehink.

TET en NVB Nordhorn (1980)

Officiƫle start van de samenwerking tussen de TET en de NVB in de stadsdienst Nordhorn Duitsland.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]