Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]
Levering ruilmotor (1948)

Levering ruilmotor door Ford dealer Masseling in Enschede.

Logo 2 (1948)

Nadat aleen de naam TET met het gemeentewapen van Enschede gevoerd werd, kwam er in 1948 een nieuw logo voor de TET.

Papierlegger (1948)

Papierlegger 40 jarig bestaan T.E.T. Deze is in privé bezit van Chauffeur Ben Weissink.

Raad van Commissarissen (1948)

Raad van Commissarissen in 1948. v.r.n.l. de heren Sein, Holl, van Veen (burg. van Enschede), Peteri, Nijkamp (weth. van Enschede) en directeur Eveleens.

Padvindersdrumband (1949)

Padvindersdrumband Enschede. Jaren een vaste klant van de afdeling Tour van de TET. de bus is een Scania Vabis met carrosserie van H�gland.

Afgedankte bus (1950)

Afgedankte bus in de volksbuurt, de Gaskrim in Enschede.

Bus op het Kruispunt De Graaf (1950)

Kruispunt de Graaf te Enschede.

Druk kruispunt. (1950)

Kruispunt Van Loenshof-Langestraat-Marktstraat te Enschede, gezien vanaf het stadhuis. Stadsbus gaat linksaf naar het Lindenhof.

Stadsbus in de Cort v.d. Lindelaan (1950)

Stadsbus in de Cort v.d. Lindelaan Enschede richting Station.

Thee lepeltje TET (1950)

Theelepeltje van de TET.

Enschede Markt 1 (1951)

Colonne TET bussen staan gereed om te vertrekken.

Enschede Markt 2 (1951)

Zelfde foto alleen vanuit andere hoek genomen.

Rijksweg Glanerbrug (1951)

Bus op de rijksweg Glanerbrug.

Conductrices gevraagd (1952)

Gevraagd conductrices. Advertentie uit de krant van 13 Dec.1952.

Kruispunt Hengelosestraat (1952)

Bus richting centrum op het kruispunt Hengelosestraat Roesinksbleekweg en Goolkatenweg.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]