Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Station Almelo NS (1966)

Blik op het Busstation Almelo.

Centrumhalte Van Loenshof (1968)

Centrumhalte Van Loenshof. Halte lijn B. de drukste lijn, richting Enschede Zuid.

Nieuwe halteborden Enschede 1 (1968)

Nieuwe borden voor de stadsbussen op het voorplein station NS. Op 29 Sept. 1968 vond een belangrijke verandering plaats van het lijnennet.

Nieuwe halteborden Enschede 2 (1968)

Rechts bedrijfsleider Kuiper en links Haltechef Wijkens. de werknemer op de ladder is ons onbekend.

Station NS Enschede (1968)

Streekbussen station. Ook van deze foto werd een ansichtkaart gemaakt.

Betonnen abri (1970)

De oude betonnen abri van de TET, deze zijn thans geheel uit het straatbeeld verdwenen.

Centrumhalte van Loenshof (1970)

Centrumhalte van Loenshof te Enschede.

Centrumhalte Van Loenshof (1970)

Centrumhalte Van Loenshof was een zeer belangrijk op en uitstappunt in Enschede.

Station Enschede (1970)

Stadsbussen op het voorplein van Enschede NS.

Station Oldenzaal NS 1 (1970)

Busstation Oldenzaal. De bus achteraan is van de ONOG die naar Denekamp-Nordhorn reed.

Station Oldenzaal NS 2 (1970)

Dezelfde foto als hierboven echter op een andere plek gefotografeerd.

Tourwagens gereed voor vertrek (1970)

Tourwagens gereed voor vertrek. Opname op het interlokale busstation te Enschede.

Fabriek ter Kuile 1 (1971)

Fabriek ter Kuile die in 1973 moest wijken voor het nieuwe busstation.

Centraal busstation Almelo (1972)

Centraal busstation Almelo. De automatiek links, zou later ingericht worden als chauffeursverblijf.

Oldenzaal Prins Hendrikstraat (1972)

Oldenzaal Prins Hendrikstraat. Nadat de halte Eiermarkt niet meer in gebruik was, week men uit naar deze halte. Op de foto de oude en later gesloopte textielfabriek Molkenboer.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]