Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Station SS Enschede 1 (1943)

Station SS Enschede. De foto is van slechte kwaliteit maar wel herkenbaar. De bus is waarschijnkijk een Krupp uit de GTW serie 121-124 met carrosserie van Verheul.

Station SS Enschede 2 (1943)

Station SS Enschede met zicht op de tunnel.

Van Loenshof (1943)

Bushalte Van Loenshof te Enschede. Lange rij reizigers wachten op de bus naar Oldenzaal. Een groepje soldaten van de Duitse Wehrmacht staat apart opgesteld.

Van Loenshof (1946)

Het Van Loenshof, gezien vanaf het Stadhuis.

Van Loenshof 2 (1946)

Van Loenshof. Opname direct na de oorlog.

Van Loenshof (1948)

Van Loenshof. Centraal vertrekpunt Lokaal en interlokale lijnen van de TET.

Markt Oldenzaal 1 (1949)

Markt Oldenzaal, toen nog het centrale vertrekpunt.

Markt Oldenzaal 2 (1949)

Markt Oldenzaal. Achterkant Scania-Vabis 68 met carrosserie van Verheul. Bouwjaar 1947 op de markt in Oldenzaal.

Station NS Enschede in aanbouw (1949)

Station NS Enschede in aanbouw. In 1950 was het gereed.

Busstation Ootmarsum (1950)

Busstation Molenstraat te Ootmarsum.

Busstation Piet Heinstraat (1950)

Centraal stadsbus-station in de Piet Heinstraat Enschede, dat van 1947 tot 1951 in gebruik was. Op de achtergrond het Station NS.

Fabriek tegenover Station (1950)

Fabriek tegenover Station NS. De plek waar de fabriek met de schoorsteen staat (linksmidden), is nu het huidige busstation.

Station Enschede (1950)

Station Enschede. Aanleg bestrating voor de stadsbussen

Station NS Hengelo (1950)

Hengelo NS en busstation te Hengelo. De bus op de foto is een Crossley van de TADO.

Thiemsbrug Hengelo (1950)

Kruising Thiemsbrug Bornsestraat te Hengelo.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]