Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]
Nieuwe Gebouwen (7) (1984)

Wagenverkoop aan chfauffeurss. Achter de balie, kaartverkoper Hans Assink.

Nieuwe Gebouwen (8) (1984)

De kantine. Achter de balie, Hannelore Slag de kantine beheerster. Rechts is de wagenverkoop voor strippenkaarten met daarnaast de keuken en de verkeersleiding.

Nieuwe Gebouwen (9) (1984)

De afdeling P en O op de eerste etage

Nieuwe gebouwen (9.1) (1984)

De afdeling algemene zaken en receptie. Op het moment van de opname, was het blijkbaar koffietijd.

Nieuwe gebouwen (9.2) (1984)

Het logo van de TET in de hal van het nieuwe hoofdkantoor in Enschede.

Nieuwe Gebouwen (9.3) (1984)

De nieuwe werkplaats met de werkputten. Alle vloeistoffen, lucht etc. worden via slangen vanuit het ketelhuis aangevoerd. de grote slangen zijn voor de uitlaten van de bussen. De motoren kan men dus gewoon laten draaien terwijl de uitlaatgassen worden afgevoerd.

Nieuwe Gebouwen (9.4) (1984)

De nieuwe remtestbank.

Nieuwe Gebouwen 9.5 (1984)

Er zijn 2 Wasmachines. De wasmachine op de foto is uitgerust met een chassiesreiniger, vandaar de dikke zeilen onder het plafond. Omdat het water met kracht omhoog spuit.

Blik in de nieuwe werkplaats (1985)

Blik in de nieuwe werkplaats Boddenkampstraat. Enschede.

Luchtfoto garage Enschede (1985)

Luchtfoto van de nieuwe Garage aan de Kottendijk.

Verkeerde uitgang (1985)

Het gebeurt in elke stalling wel eens. Niet genoeg lucht op de remketels en je kunt alleen nog stoppen tegen de muur.

Wachtende bussen (1985)

Wachtende bussen voor de inrit van de stalling aan de Bodenkampstraat om na einde dienst (ca. 18.00) te worden getankt, gewassen, etc. etc.

Afdeling halteborden (1986)


Blik in de Servicestraat (1986)

Blik in de Servicestraat Kottendijk. Hier werden de bussen van alle vloeistoffen voorzien voordat ze werden gewassen.

Blik in de werkplaats (1986)

Blik in de werkplaats van het nieuwe gebouw aan de Kottendijk.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]