|
Leerling chauffeurs tijdens een theorieles Lijnennet en tarieven in kamer 10 van instructeur-controleur dhr. Wevers.
|
|
|
Deze bussen met bouwjaar 1950 staan terzijde gesteld naast de garage voor verkoop.
|
|
|
Blik in de stalling met Stadsbussen en Streekbussen.
|
|
|
Blik op de ingang van de kantoren. Rechts, het tankeiland. De VW kever was de dienstauto voor de controleurs.
|
|
|
TET monteur Dhr. A. Bakker. Later werd hij chef Werkplaatsen.
|
|
|
De eerste koffiemachine bij de TET. Mej. Sauer tapt het eerste kopje in de garage Enschede.
|
|
|
Loket van de administratie op het hoofdkantoor aan het stationsplein. V.l.n.r. Dhr Kamp van personeelszaken en Chauffeur Engbers Sr.
|
|
|
Magazijnchef P .v. Tienhoven aan zijn bureau in de garage Boddenkampstraat te Enschede.
|
|
|
Mededelingbord Garage Boddenkampstraat. Op de foto raadpleegd chauffeur Dieks de laatste mededelingen. Onder het bord hangt de ideenbus.
|
|
|
Monteur Geert Smit aan het werk met de bandenpers. Destijds gebeurde dit nog met de hand. Ook werden in die tijd de banden met de hand opgesneden.
|
|
|
Mont. T.D. Simon bezig aan de achterzijde van een bus.
|
|
|
Dhr. Nakken werkzaam op de afrekendienst. Achter hem de afstortkluis die elders in deze rubriek word beschreven.
|
|
|
Na de dienst moesten de chauffeurs dagelijks hun geld in een linnen zakje met code, in deze kluis storten. De kluis gaf een afstortingsbewijs. Dit was uniek voor die tijd. Op de foto is chauffeur List bezig met een storting.
|
|
|
Dhr. Radstake, beambte van de afrekendienst plaatst een nieuwe papierrol in de afstortkluis.
|
|
|
Garage Nijverdal met kantoor van de WATO aan de Joncheerelaan te Nijverdal. Op 1 April 1965 is dit gebouw overgegaan naar de T.E.T.
|
|