Pagina :
[1] [2]
Ford (1940)

Ford Typeplaatje De TET had buiten de T Fords in 1923, vanaf 1940 32 Ford bussen in dienst met carrosserie�n van Kemperink (1937) en later van Wayne, Verheul en Jongerius met 19 tot 33 zitplaatsen. De z.g.n. Schoolbussen. De laatste werd verkocht in 1955 aan de Fa. Winkel.

Bedford (1946)

Engelse bus bouwer. De TET had 4 bussen van Bedford in dienst waarvan 2 met rechts stuur en een carrosserie van Hoogeveen met 31 zitplaatsen. Uit dienst in 1950 en 2 met een carrosserie van Smit Appingedam met 44 zitplaatsen. Deze laatste 2 waren overgenomen van de WATO in Nijverdal. Uit dienst in 1970.

Wayne (1946)

De TET had 19 Ford bussen met een carrosserie van Wayne (de z.g.n. Schoolbussen) in dienst en 1 vrachtwagen van Wayne.

Daf (1950)

Nederlandse bus bouwer. De TET had 140 bussen in dienst met carrosserie�n van Berkhof, Den Oudsten, Domburg, Hainje, Lansen, Smit Joure, Van Hool en Verheul. In de loop der jaren zijn ze verkocht aan Vervoerbedrijven, Verenigingen, Popgroepen, Rijscholen, Politieke Partijen en Particulieren. Maar ook ook veel export naar het buitenland. De laatste Daf bussen zijn in 1997 overgegaan naar Oostnet.

ZF Fariek van versnellingsbakken (1965)

ZF Versnellingsbak Fabrieksplaatje

Pagina :
[1] [2]