|
De kopplaten en kopbalk zijn nieuw gemaakt en weer geplaatst.
|
|
|
In september 2017 is de gerestaureerde deur ook weer geplaatst. Tevens is ��n van de oude lampen tijdelijk geplaatst.
|
|
|
De Kopplaten en kopbalk zijn nieuw gemaakt voor de voorzijde en liggen gereed voor montage. Maar eerst moet het frame gerestaureerd worden.
|
|
|
Zo moet het er uiteindelijk uitzien. Er moet dus nog een hoop gebeuren.
|
|
|
De achterkant is grotendeels gerestaureerd. Nu kan er aan een zijkant worden gewerkt.
|
|
|
De 2 schakelkasten waar de bestuurder de tram mee bediend, kunnen na een kleine aanpassing zo weer gemonteerd worden.
|
|
|
De wielen voor de tram 1 staan al vast klaar voor montage. Na aanpassing kunnen ze in het te bouwen onderstel geplaatst worden. het onderstel wat erachter staat, is van een andere tram.
|
|
|
De twee motoren voor tram 1 zijn reeds naar een revisiebedrijf in Amsterdam gebracht.
|
|
|
Na 2 jaar roest bikken, repareren en schuren kunnen in november 2018 onderdelen op proef worden geplaatst.
|
|
|
Om een indruk te krijgen hoe het moet worden, is de verlichting tijdelijk aangesloten aan de achterzijde van de tram.
|
|
|
De klink van de schuifdeur is nog gewoon intact.
|
|
|
De bel is beschikbaar gesteld door Herman Lakerink, die de bel heeft verkregen uit de erfenis van zijn opa Hermannus Johannes Lakerink, die destijds monteur- bestuurder was op de tram van de TET.
|
|
|
Het klepelmachanisme van de bel zit nog onder de tram. Op deze plek moet de bel weer bevestigd worden. Foto Tramweg Stichting.
|
|
|
Systematisch is er verf verwijderd van de zijkant en waar nodig gerepareerd en nieuwe balken geplaatst.
Foto: T S
|
|
|
Geschraapt plafond.
Foto: TS
|
|