Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]
(16)

De kopplaten en kopbalk zijn nieuw gemaakt en weer geplaatst.

(17)

In september 2017 is de gerestaureerde deur ook weer geplaatst. Tevens is ��n van de oude lampen tijdelijk geplaatst.

(18)

De Kopplaten en kopbalk zijn nieuw gemaakt voor de voorzijde en liggen gereed voor montage. Maar eerst moet het frame gerestaureerd worden.

(19)

Zo moet het er uiteindelijk uitzien. Er moet dus nog een hoop gebeuren.

(20)

De achterkant is grotendeels gerestaureerd. Nu kan er aan een zijkant worden gewerkt.

(21)

De 2 schakelkasten waar de bestuurder de tram mee bediend, kunnen na een kleine aanpassing zo weer gemonteerd worden.

(22)

De wielen voor de tram 1 staan al vast klaar voor montage. Na aanpassing kunnen ze in het te bouwen onderstel geplaatst worden. het onderstel wat erachter staat, is van een andere tram.

(23)

De twee motoren voor tram 1 zijn reeds naar een revisiebedrijf in Amsterdam gebracht.

(24)

Na 2 jaar roest bikken, repareren en schuren kunnen in november 2018 onderdelen op proef worden geplaatst.

(25)

Om een indruk te krijgen hoe het moet worden, is de verlichting tijdelijk aangesloten aan de achterzijde van de tram.

(26)

De klink van de schuifdeur is nog gewoon intact.

(27)

De bel is beschikbaar gesteld door Herman Lakerink, die de bel heeft verkregen uit de erfenis van zijn opa Hermannus Johannes Lakerink, die destijds monteur- bestuurder was op de tram van de TET.

(28)

Het klepelmachanisme van de bel zit nog onder de tram. Op deze plek moet de bel weer bevestigd worden. Foto Tramweg Stichting.

(29)

Systematisch is er verf verwijderd van de zijkant en waar nodig gerepareerd en nieuwe balken geplaatst. Foto: T S

(30)

Geschraapt plafond. Foto: TS

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]