|
Het nieuwe station ss kort na de bouw. Bron: onbekend.
|
|
|
Het Hoedemakersplein, thans Tromplaan, in 1920, gezien in de richting Ripperdastraat. Nog steeds is dit een belangrijke straat voor het openbaar vervoer in Ens
|
|
|
Grensovergang Glanerbrug. Hier was de eindhalte van de Tramlijn.
|
|
|
Kentekenbewijs van bus 34 Een De Dion Bouton.
|
|
|
Wijziging van de dienstregeling voor de bus per 1 maart 1928.
|
|
|
Grensovergang Glanerbrug in 1930.
|
|
|
Dienstregeling voor de bus per 15 okt 1931.
|
|
|
Extra diensten in verband met de landing van de Zeppelin op vliegveld Twente op 18 juni 1932.
|
|
|
Dienstorder over pakjesvervoer.
|
|
|
Na alleen de tekst T.E.T., kwam het eerste TET Logo,hHet gemeentewapen van Enschede. Dit logo bleef tot 1948 op de voertuigen.
|
|
|
Deze was alleen geldig als men in uniform gekleed was.
|
|
|
Centrum Enschede Na de verwijdering van de tramrails.
|
|
|
Kruispunt Marktstraat. In de volksmond kruispunt de Graaff genoemd, naar het inmiddels gebouwde hotel, de Graaff.
|
|
|
Kentekenbewijs bus 22 een Kromhuot uit 1938
|
|
|
In Epe Duitsland raakte deze bus van het type Krüpp, onderweg na een servicebeurt van de fabriek in Essen naar Enschede, in een slip op het natte wegdek, waardoor de vrachtwagen moest uitwijken en het trottoir op reed. Deze prenten zijn nog op glasnegatief aanwezig in het archief.
|
|