Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]
(1866)

Het nieuwe station ss kort na de bouw. Bron: onbekend.

Het Hoedemakerplein (1920)

Het Hoedemakersplein, thans Tromplaan, in 1920, gezien in de richting Ripperdastraat. Nog steeds is dit een belangrijke straat voor het openbaar vervoer in Ens

Grensovergang Glanerbrug (1923)

Grensovergang Glanerbrug. Hier was de eindhalte van de Tramlijn.

Kentekenbewijs (1928)

Kentekenbewijs van bus 34 Een De Dion Bouton.

wijziging Dienstregeling (1928)

Wijziging van de dienstregeling voor de bus per 1 maart 1928.

Grens Glanerbrug (1930)

Grensovergang Glanerbrug in 1930.

Dienstregeling (1931)

Dienstregeling voor de bus per 15 okt 1931.

Landing Zeppelin (1932)

Extra diensten in verband met de landing van de Zeppelin op vliegveld Twente op 18 juni 1932.

Dienstorder (1933)

Dienstorder over pakjesvervoer.

Het eerste TET Logo (1933)

Na alleen de tekst T.E.T., kwam het eerste TET Logo,hHet gemeentewapen van Enschede. Dit logo bleef tot 1948 op de voertuigen.

Vrij Vervoerbewijs Personeel (1933)

Deze was alleen geldig als men in uniform gekleed was.

Centrum Enschede na de Tram (1935)

Centrum Enschede Na de verwijdering van de tramrails.

Kruispunt Marktstraat (1935)

Kruispunt Marktstraat. In de volksmond kruispunt de Graaff genoemd, naar het inmiddels gebouwde hotel, de Graaff.

Kentekenbewijs bus 22 (1938)

Kentekenbewijs bus 22 een Kromhuot uit 1938

Aanrijding met TET bus 1 (1939)

In Epe Duitsland raakte deze bus van het type Krüpp, onderweg na een servicebeurt van de fabriek in Essen naar Enschede, in een slip op het natte wegdek, waardoor de vrachtwagen moest uitwijken en het trottoir op reed. Deze prenten zijn nog op glasnegatief aanwezig in het archief.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]