|
TET bussen t.b.v. groepsvervoer scholieren op het van Heekplein te Enschede. De textielfabriek op de achtergrond is thans winkelcentrum De Klanderij.
|
|
|
Kruispunt Langestraat-Van Loenshof. Jarenlang was dit het drukste kruispunt waar het aantal passerende bussen het grootst was. Ongeveer 500 bussen per dag.
|
|
|
Vanaf 1970 kreeg men dit paard ter gelegenheid van het 25 jarig lidmaatschap van de PV Pagasus.
|
|
|
Ook dit was een druk kuispunt. Thans is dit een voetgangersgebied.
|
|
|
Alle stadsbussen reden tot 1981 door het stadscentrum over de oude Markt.
|
|
|
Tot 1981 reden de stadsbussen nog over de oude markt, richting Van Loenshof en NS.
|
|
|
Chauffeur Chris Assink toont een poster van de oude GTW bus tijdens een infodag op het hoofdkantoor aan het Stationsplein in Enschede.
|
|
|
Tijdens de open dag op vliegveld Twente werden duizenden mensen vervoerd vanuit heel Twente.
|
|
|
Presentatie van de nieuwe stadsbussen voor het stadhuis in Enschede. De man met baard was toen de wethouder van vervoer en mobiliteit.
|
|
|
Nieuwe Volvo Stadsbus richting station bij de halte Boddenkampsingel. De huizen zijn later gesloopt voor nieuwbouw.
|
|
|
Uitstapje gehandicapte kinderen Het Roesink aangeboden door personeel van de TET 13 April 1977.
|
|
|
Bushalte De Thij in Oldenzaal. Eerste plaats waar een proef werd genomen met fietsrekken bij de halte. Rechts, de VW sevicewagen van de T.E.T.
|
|
|
Het pand Piet Heinstraat nr. 1 anno 1907, het voormalige woonhuis van fabrikant Ter Kuile, later ESV school, en in 1980 gerenoveerd, is een tijd bestand geweest als Hoofdkantoor TET.
|
|
|
Passagiere geeft 3000 gulden voor de personeelskas aan chauffeur Jan Wiehink.
|
|
|
Officiƫle start van de samenwerking tussen de TET en de NVB in de stadsdienst Nordhorn Duitsland.
|
|