|
Ford Trambus met een carrosserie van Verheul. Deze werden ingezet op de stadsdienst in Hengelo. Ze vervingen de Ford school bussen.
|
|
|
Na inbouw van een achterdeur werden deze bussen ingezet op de stadsdienst Hengelo.
|
|
|
Interieur van een Ford Trambus. Foto: busfoto
|
|
|
Ford Transit nr. 58 met carrosserie van Verheul-Aviolanda met de moter achterin.
|
|
|
Guy Arab met een oorspronkelijke carrosserie van Saunders. Op de foto is deze opbouw in 1949 vervangen door een opbouw van De Schelde. In 1955 weer verbouwd door Hondebrink. In 1961 verkocht aan Snel en Co en kreeg daar het nummer 64.
|
|
|
Guy Arab 88 met carrosserie van Verheul. Opname voor Hotel des Invalides in parijs in 1953.
|
|
|
Bus 75 met carrosserie van Saunders.
|
|
|
Guy-Arab 77 met carrosserie van De Schelde. Oorspronkelijke carrosserie was van Saunders uit Engeland. Opname: lijn Buurse Enschede in 1950.
|
|
|
Guy-Arab nr. 75 TET bus 75 Guy-Arab met carrosserie Saunders (Engeland). Opname 1948.
|
|
|
Guy-Arab nr. 76 Guy-Arab 76 met carrosserie van Hondebrink. Opname 1955 tijdens een toerwagenralllye.
|
|
|
1947 Guy-Arab nr. 78 met een carrosserie van Saunders. in 1949 door Verheul de Schelde aangepast en in 1955 weer aangepast door Hondebrink Almelo. In 1961 verkocht aan Snel en Co. Foto: Herman van t Hoogerhuys in Almelo 1960.
|
|
|
Guy-Arab nr. 81 met carrosserie van Verheul-De Schelde. Oorspronkelijk had deze bus een carrosserie van Saunders (Engeland)..
|
|
|
TET bussen op het busstation Molenstraat te Ootmarsum. Scania-Vabis bussen met carrosserie van Verheul. Opname 1956.
|
|
|
Bus 63 Scania Vabis met carrosserie van H�gglund.
|
|
|
Scania-Vabis 62 met nieuwe carrosserie van Hondebrink uit Almelo 1953 22
|
|