|
1937 Kromhout T54L nr. 10 kent. E-18741 Kromhout TB4L carr. Den Oudsten en Domburg bouwjaar 1937. Fabrieksfoto nieuw.
|
|
|
1937 Bus 8 Kromhout met carrosserie van Werkspoor. Afgevoerd in1950. Foto: Van-Loenshof Enschede. Als-lijn Z naar Oldenzaal.
|
|
|
Motorraces Tubbergen v.l.n.r. Scania-Vabis, Ford met carrosserie van Jongerius, Ford Transit met carrosserie van Verheul en bus 8 Kromhout met carrosserie van Werkspoor.
|
|
|
Kromhout nr. 19 met carrosserie van Domburg en Den Oudsten Bouwjaar 1938.
|
|
|
Kromhout nr. 20 met carrosserie van Domburg en Den Oudsten. In 1948 kreeg deze bus 20 een carrosserie van Verheul.
|
|
|
Het Interieur van de Kromhout 20. Let op het vouwdak.
|
|
|
Kromhout met een carrosserie van Verheul. Deze bus heeft ook de oorlog overleeft.
|
|
|
Ex TET 13 Kromhout TB 5 met carrosserie van Verheul. In 1958 verkocht aan Koopmans, die er een nieuw front op liet zetten. Foto G. Gunnink Groningen.
|
|
|
Kromhout 11 met een carrosserie van Verheul. Bouwjaar 1939. In dit jaar werd er al reclame op de zijruiten geplakt.
|
|
|
Kromhout 9 met carrosserie van Verheul. Opname Bornsestraat nabij de electrisiteits-centrale in Hengelo.
|
|
|
Kromhout nr. 13 met carrosserie van Verheul. Bouwjaar 1939. Opname 1939 bij het stadhuis van Enschede. Bus voert opschrift A-richting Hengelo.
|
|
|
Kromhout-Verheul met aangebouwde houtgasgenerator.
|
|
|
Kromhout nr. 12 met carrosserie van Verheul. Kenteken E-37510. Bouwjaar 1940. Uit dienst 1958.
|
|
|
Deze door de overname van de dienst Oldenzaal-Ootmarsum-Tubbergen van Fa. Frederiks, een Ford bus met een carrosserie van Kemperink uit Harbrinkhoek, werd in 1940 de TET 28.
|
|
|
Bedford 29 met kenteken E-38056 met carrosserie van Hoogeveen. Engelse uitvoering met het stuur rechts.
|
|