Pagina :
[1] [2]
Toerwagen (1957)

creme met blauwe onderzijde. Deze bussen kregen later de nieuwe Cebuto kleur. Geheel creme met als logo alleen de tekst TET.

Bus 76 (1961)

In 1961 kregen de nieuwe AEC bussen als eerste de voor de TET bekende rode kleur. In het eerste jaar met een nieuw logo zonder paard. Uit de serie 76-81 Verheul VB20-AEC-Verheul met 45 zit en 30 staanplaatsen In dienst 1961-1973. In 1972 is deze serie vernummerd in 276-281. Ingekleurd door Gerrit Gunnink.

Bus 76 2 (1961)

Frontaanzicht van de AEC-Verheul bussen uit de serie 76-81. Ingekleurd Gerrit Gunnink.

Bus 81 (1962)

Serie 76-81 Verheul VB-20- AEC-Verheul met 45 zit en 30 staanplaatsen. In dienst 1961-1973 voorzien van uitstapdeur. met nieuw logo. Het paard is in 1962 weer terug in het logo. Serie AEC-Verheul met 45 zit en 30 staanplaatsen In dienst 1961-1973. In 1972 is deze serie 76-81 vernummerd in 281-287. Ingekleurd door Gerrit Gunnink.

Bus 87 (1962)

Uit de serie 82-87 Verheul VB20-AEC-Verheul met 49 zit en 23 staanplaatsen In dienst 1961-1973. Deze serie is gelijk aan de 76-81 maar heeft geen uitstapdeur. Deze bussen konden daardoor ook dienen als semi- tourwagen. Het logo is uit 1961. In 1972 werd de serie 82-87 vernummerd in 282-287 en een jaar later afgevoerd. Ingekleurd door Gerrit Gunnink.

Bus 31 (1963)

Stadsbus Almelo. Ingekleurd door Gerrit Gunnink.

Bus 70 (1963)

Met logo uit 1961. Ingekleurd door Gerrit Gunnink.

Bus 90 (1963)

Laatste Streekbus van 11 meter zonder achterdeur. Ingekleurd door Gerrit Gunnink.

Cebuto kleuren (1963)

Bus 7 In de Cebuto kleuren. Met logo uit 1961 echter in het blauw met rode tekst. Ingekleurd door Gerrit Gunnink.

Volvo 1 (1983)

Bus 114 met de rode kleur van1961 en logo uit 1961. Foto: Shandro van Amersvoort.

Volvo 2 (1983)

In 1983 werden alle streekbussen geel. Het logo is ook uit 1983. Foto: Shandro van Amersvoort.

Volvo semi Tourwagen (1996)

In 1991 kregen de bussen een witte kleur met rode achterzijde. Dit was de laatste kleurwijziging tot de TET opging in connexxion in 1997. Foto: Shandro van Amersvoort.

Pagina :
[1] [2]