Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]
Retourkaartje Tram 20 cent (1919)

Retourkaartje Tram 20 cent Tot 1919 was het tarief 0,15 cent

(1922)

Rijbewijs van Chauffeur Hendrik Smit. Foto ingezonden door Hans en Yvonne Smit. (kleinkinderen)

Ford T Contactsleutel (1923)

Contactsleutel van een T Ford.

Diensregeling uit 1939 (1939)

Advertentie in de krant over de dienstregeling uit 1939. Men kon toen nog voor 4 cent een dienstregeling kopen.

Dienstregeling 1943 (1943)

In die jaren koste deze Dienstregeling 3 cent.

Grensovergangsbewijs (1944)

Grensovergangsbewijs voor de chauffeurs van de TET

De kleine almex (1945)

Na de oorlog werd deze ingevoerd. Later werden ze vervangen door een grotere uitvoering met meer mogelijkheden. In gebruik tot 1997.

Kleerrmaker van Ommen (1945)

Waar de TET in de vooroorlogse jaren de kleding liet maken is niet meer te achterhalen omdat na de tram periode de administratie grotendeels is vernietigd. Ook in de oorlog is er veel administratie vernietigd. Na de oorlog maakte Kleermaker van Ommen, aan de toen genoemde Rijksstraat 121 in Glanerbrug, de uniformen. De foto van de winkel is van latere datum.

Koffer Chauffeur (1945)

Koffer van papier masse met houten frame. Deze chauffeurs koffers waren tot in medio jaren 70 in gebruik bij de TET.

Stempelhouder (1945)

Stempelhouder voor aan de koppel of aan een jasknoop van de conductrices.

Chassis Scania-Vabis B15 (1946)

Chassisfoto van Scania-Vabis B15 uit het instructieboek voor de werkplaats.

Instructieboek Scania Vabis (1946)

Scania-vabis Dit boek was bedoeld voor de werkplaats.

Instructieboekje Scania (1946)

Foto van het Dashboard Scania-Vabis B15 uit het instructieboek voor de werkplaats.

Verklaring Almexkaartje (1946)

De foto van dit kaartje is genomen op 8 april 1979

Ga met de stadsbus (1947)

Een advertentie in dagblad Tubantia leerd ons dat een enkeltje in de stad in 1947, 15 cent koste.

Pagina :
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]