|
Nederlands carrosseriebedrijf. De TET had 76 bussen in dienst met een carrosserie van Den Oudsten en 6 bussen van Den Oudsten & Domburg. Deze waren gebouwd op chassis van Daf, Scania Vabis en Volvo. De laatste bussen zijn 1997 over gegaan naar Oostnet.
|
|
|
Nederlands Carrosseriebedrijf in Almelo. De TET nam in 1957 drie Scania Vabis Tourbussen, de 8, 9 en 10, met een carrosserie van Hondebrink in dienst. Daarnaast werden er 1 Guy, 3 H�gglund en 6 Verheul bussen van een nieuwe carrosserie voorzien of aangepast. De laatste ging in 1970 uit dienst. Foto beschikbaar gesteld door Wilfried von Piekartz (oud werknemer van Hondebrink) die thans een eigen carrosseriebedrijf voor oldtimer trucks heeft in Goor. ( Zie de link in "Overige Sites" : Wifocarr Goor.
|
|
|
Nederlands carrosseriebedrijf in s Gravenpolder. De TET had 3 bussen in dienst met een carrosserie van Lansen. Opel Blitz (1) bouwjaar 1960. Daf (2) bouwjaar 1960. Deze bussen zijn meegekomen na de overgang van de Wato naar de TET. De laatste is verkocht aan de Fa. Broekhuis in 1975. De specialisatie van Lansen was eigen Dentalcars (School Tandartswagens) boekenbussen en brandweerwagens bouwen. Foto: Kees Bolle, kleinzoon van busbouwer Kees Lansen.
|
|
|
De TET had 1 bus van Opel Blitz met het bouwjaar 1960 en enkele servicewagens (Kadet) in dienst
|
|
|
ZF Friedrichshaven Duitsland. De TET had in de jaren 60/70 diverse bussen met een versnellingsbak van ZF.
|
|
|
AEC Engelse busbouwer
|
|
|
Ingang Fabriek. De TET had 12 bussen in dienst van AEC met een carrosserie van Verheul
|
|
|
Hainje Nederlandse carrosserie bouwer. De TET had 104 bussen in dienst met een carrosserie van Hainje op een chassis van Daf (12) en Volvo (92). De laatste bussen zijn in 1997 overgegaan naar Oostnet.
|
|
|
De TET had 43 bussen met een carrosserie van Van Hool in dienst op een chassis van Daf. De laatste (bus 258 ex Hado) is verkocht aan de PVDA Amsterdam in 1986.
|
|
|
De TET had 184 bussen van Volvo in dienst met carrosserieën van Berkhof (16), Den Oudsten (76) en Hainje (92). In de loop der jaren zijn er veel bussen verkocht voor export naar Afrika, maar ook aan andere vervoerbedrijven, Politie, Brandweer en Particulieren. De laatste bussen van Volvo zijn overgegaan naar Oostnet in 1997.
|
|
|
Carrosseriebedrijf Smit Joure Nederlandse busbouwer van 1917 tot 1999. De TET had 1 bus met een carrosserie van Smit Joure in dienst
|
|
|
Mercedes bus fabriek in Dusseldorf Duitsland. De TET had 20 Buurtbussen met 8 zitplaatsen en 1 bus met 20 zitplaatsen in dienst.
|
|
|
MAN Fabriek Munchen Duitsland. De TET had 2 bussen van MAN met een carrosserie van Berkhof (op proef) in dienst.
|
|
|
Carrosseriefabriek Berkhof in Heerenveen De TET had 24 bussen met een carrosserie van Berkhof in dienst
|
|
|
De TET had 3 IVECO type Daily Buurtbussen en 2 Taxi bussen voor 8 personen in dienst
|
|