|
Belgisch carrosseriebedrijf. De TET had 43 bussen met een carrosserie van Van Hool in dienst op een chassis van Daf. De laatste (bus 258 ex Hado) is verkocht aan de PVDA Amsterdam in 1986.
|
|
|
Zweedse bus bouwer. De TET had 184 bussen van Volvo in dienst met carrosserie�n van Berkhof (16), Den Oudsten (76) en Hainje (92). In de loop der jaren zijn er veel bussen verkocht voor export naar Afrika, maar ook aan andere vervoerbedrijven, Politie, Brandweer en Particulieren. De laatste bussen van Volvo zijn overgegaan naar Oostnet in 1997.
|
|
|
Nederlands carrosseriebedrijf. De TET had 1 bus met een carrosserie van Smit Joure in dienst. Deze was gebouwd op een Daf chassis (bus 261). Deze bus was meegekomen na overname van de HADO. Foto: Alex Miedema.
|
|
|
Duitse bus bouwer. De TET had 20 Buurtbussen met 8 zitplaatsen en 1 bus met 20 zitplaatsen in dienst. De laatste bussen zijn in 1997 overgegaan naar Oostnet.
|
|
|
Duitse bus bouwer. De TET had 2 bussen van MAN met een carrosserie van Berkhof (op proef) in dienst. Na 3 jaar uittesten zijn ze weer terug gegaan naar Berkhof in 1993.
|
|
|
Nederlands carrosserie bedrijf. De TET had 24 bussen met een carrosserie van Berkhof in dienst met een chassis van Daf (8) en Volvo (16), waarvan 8 gelede bussen. De laatste Berkhof bussen zijn in 1997 overgegaan naar Oostnet.
|
|
|
Italiaanse bus bouwer. De TET had 3 IVECO type Daily Buurtbussen en 2 Taxi bussen voor 8 personen in dienst. De laatste IVECO bussen zijn in 1997 overgegaan naar Oostnet.
|
|